onsdag, juni 23, 2010

Jo men så är det, hon är finast i hela världen!

7 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är hon det vännen!!:)
Hoppas allt är bra med er?! Här är allt bara bra.
Saknar dig:)

Kram

Elisabet. sa...

Och skönt att hon har blivit frisk!

Christina sa...

Ler stort :) Alla har vi våra finaste ;)
Varje morgon har jag hälsningsceremonier med pälstjejerna, och då är jag noga med att säga"-Världens finaste GaiaPaian" etc och inte "-Världens finaste hund" eftersom det finns två världens finaste hund...om du förstår hur jag menar?!

Linda sa...

Jenny: nu börjar det rätta till sig. Ebba har ju varit dålig och jag kände mig halvrisig och Micke blev förkyld. Men nu så är vi på G igen :)
När har du semester?
Kram

Elisabet: ja det är jätteskönt! Nu ska vi fira en härlig midsommarhelg i lugn och ro!

Christina: visst är det så! Klart att vi alla har våra finaste och jag förstår precis hur viktigt det är att hundarna får sin alldeles egna hälsning :)

bettankax sa...

Absolut!! Jag har numera två världens finaste:))

Jenny sa...

Så skönt att ni är på G igen :)
Jag har semester v.30-33. Jag åker till Kreta den 29/7-5/8 och det ska bli så skönt. Annars har jag inget speciellt planerat under min semester.

Kram

Annika sa...

Verkligen GULLIG!!!!