söndag, juni 13, 2010

Dagens E.


8 kommentarer:

Bloggblad sa...

Den första bilden, med den outgrundliga blicken, gillar jag mest. Hon är bara för go'

anna of sweden sa...

Så fin! Och vad fint ni verkar ha det hemma också!

Linda sa...

Bloggblad: det finns så många miner man vill föreviga, har man tur så fastnar någon :)

Anna: tack! Det finns en del jag skulle vilja ändra på, men det får vänta.

bettankax sa...

Goastegoa unge!! Snacka om att jag är helt såld!:))

Annika sa...

SÖTUNGE!! Bara för god den där lilla Ebban!!
Kram!

Jenny sa...

Hon är ju bara såå söt!:)

Monica sa...

Nog kan väl några vaknätter gå an med den lilla sötnosen:-)

Linda sa...

Bettankax: :)

Annika: det är till att visa upp sig från sin bästa sida :)

Jenny: tycker du inte att hon är lite lik mig då? Jag menar, hon är ju söt :) :) :) :)

Monica: egentligen är det ju inte många på ett helt år, men det har blivit lite väl intensivt den senaste veckan.