tisdag, juni 29, 2010

En fantastisk dag!



En alldeles fantastisk dag går mot sitt slut.
En ett-åring har blivit firad från tidig morgon till sen kväll och hon har varit på ett alldeles strålande humör, precis hela tiden.
Fina paket, god tårta, flera poolbad med kompisarna, fina kort i postlådan, sms, mail, skönsång av morfar och Boel, mormor på kvällsvisit...
Det var en mycket trött, men nöjd, liten tös som somnade så fort den sista vällingdroppen svalts.

Vilken alldeles underbart härlig dag detta har varit!



För ett år sedan, just precis nu, så försökte vi se Montalbano på tv... Det gick så där. Det vi minns är en död häst på en strand, som senare försvann. Vi hann aldrig se klart.
23.54 kom hon, Karin Ebba Felicia.

9 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, så fin hon är, lilla Ebba! Och så skönt att allt blev bra.

Elisabet. sa...

Ps. Och vilka puss-goa småa armar!!!!! Ds.

bettankax sa...

Ja det var en fin födelsedag!!:))
Elisabet: du har klart för dig, väldigt puss-goa armar:))

Linda sa...

Elisabet: det var en urbra dag, på alla sätt. Nu är jag däremot helt slut och ska bädda ner mig och sova sju kvart i timmen :)
och de där armarna ja... Mmmm :)

Bettankax: hon är sååå nöjd med sin dag :)
Och jag med!

Hedgren sa...

Så lustigt! Det avsnittet såg jag också! Kan tyvärr inte berätta slutet - jag somnade...
Vilken underbar ettårsdag för lill-tjejen! Precis så ska det vara! Kram!

Linda sa...

Hedgren: haha, vad roligt att du minns avsnittet, eller minns att du inte minns :)

Annika sa...

Vilken härligt gosig bild av den lilla ettåringen!!!
Kramar från Stockholm!!

Linda sa...

Annika: du kan tro att jag har svårt att välja bild ibland :)
Kram!

anna of sweden sa...

Försenat grattis från Blekinge!