fredag, november 21, 2008

Det tar sig!



11 kommentarer:

Annela sa...

Här är det 0% flingor och 100% solsken. Jag vill gärna ha 50/50

Annika sa...

Härligt! Och här i DC ska det börja yrsnöa i em, sägs det. Vi sticker till NYC över helgen, men det lär nog snöa där också. SÅ härligt!
Ha en fin helg!!

Tankevågor sa...

Det gör det inte här! Inte en flinga så långt ögat når. :-(
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!
Men sol har vi faktiskt. :-)

Lena sa...

Likadant här! Jag är så glad, så glad.

Lilla B sa...

Vi har för många flingor och för många minusgrader. Annars är allt väl.
Trevlig helg!

Anonym sa...

Nån som förstår poängen med snö?

Linda sa...

Annela: vi blir aldrig nöjda :)

Annika: jag blir så glad av de där flingorna :)
Hoppas ni får en bra helg!

Londongirl: men ni hade ju snö och sol häromdagen, man måste del med sig ibland vännen... :)

Panter: hurra, hurra, hurra!!!

Lilla B: om du nu inte gillar snö så kan jag meddela att du bor för långt norrut :) Seså, kom ner till oss!

Bettankax: jag förstår inte poängen med din kommentar..............
Grrrr!!!!
:)

Ingela sa...

Heja Skåne! Nu fattas bara lite sol.

Linda sa...

Ingela: jag anade en strimma av blå himmel idag, men det var bara ett ögonblick, så det kan ha varit en dröm... :)

Mildamakter sa...

Det är DITT fel att det vita möget drabbade oss idag, tror du inte att jag begriper det????... *flinar*

Linda sa...

Milda: haha! Jag tar den kängan :)
Jag tycker det är underbart!
Kram på dej med gullet :)