torsdag, november 13, 2008

Sjuk?

Känner mig som en sopsäck. Hängig. Risig.
Har sovit lite mer i natt men till vilken nytta när man vaknar och känner sig som Pomperipossa?!
Tunga, trötta ögon och blekt ansikte som möter min blick i spegeln.

Har pliktskyldigt suttit av min tid idag och tom lite för mycket, sen blev det nästan två timmar på soffan, med en mjuk och varm katt på magen.
Nu är det upprätt läge med fötterna högt och datorn på benen.

Och nu skriver jag inte mer idag för det här var ju så gnälligt så att man kan gråta för mindre...
Tack och bock.

14 kommentarer:

Bloggblad sa...

Man kommer lätt ur kurs när man är på kurs...
Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig LL!!

Elisabet. sa...

Krya på dig Lindalotta!

Det är trist när man känner sig så där eländig!

Du får väl beordra uppassning av maken ..-)

Linda sa...

Bloggblad: haha, ja ungeför då. Det har varit blött och kallt ett par dagar också...
Tack!

Filur: tack snälling!

Elisabet: tack! Jag hoppas och tror att det kan ha med min sömnbrist att göra, men jag vet inte riktigt.
Jag har allt jag behöver just nu, men blir det kris får han jobba :)

Tankevågor sa...

Men vännen det är inte så konstigt om du känner dig hängig när du inte sover mer än vad du gör.

Sköt om dig nu och vila. Gosa med katten och ta det lugnt!

Sov gott i natt!!!

Varm-varm kram från mig.

Anonym sa...

Testar bara, LL!

Anonym sa...

Krya på dig Lindisen!! Hoppas du snart känner dig bättre och att du kan sova bättre inatt.

Kramisar

mossfolk sa...

Usch, hoppas att du vaknar piggare i morgon!
Krya på dig!!!

Anonym sa...

Det låter inte alls kul. Hoppas att du snart kryar på dig!

Villa Nian sa...

Tänker Friska på dig tankar och Sova gott tankar!

anna of sweden sa...

Och lite krya-på-dig-hälsningar från Philly.

Mildamakter sa...

Jag säger som de andra, sover man dåligt mår man dåligt...och det är bara sååå jobbigt. Hoppas att du kan få sova under helgen *kram*

Annika sa...

Krya på dig, Lindalotta!!
Feel better!

Hedgren sa...

Men gnälla får man göra ibland - faktiskt....