lördag, november 01, 2008

Jag andas...



9 kommentarer:

Tankevågor sa...

Skönt....det är bra att komma ihåg att göra det ibland.
(jag "nästan-brände-en-plåt" med biscotti så jag bakar fortfarande)

Ska andas om en stund.

:-))

Anonym sa...

Ååå, jag skulle gärna byta med dig!

Jag andas visserligen, men jag fryyyyser. =)

mossfolk sa...

Så härligt!

Bettankax sa...

Jag tar med baddräkt! :)

Anonym sa...

Nu finns det en speciell hälsning till dig hos mig, från Gulisen... ;-)

Villa Nian sa...

Lite så känner jag över Skånes öppna vidder och landskap! Det blir lätt att andas på nått sätt! Hoppas andningen gör nytta :-)/Tina

Bloggblad sa...

Hav... skulle vilja ha(v) ett lite närmare. Fågelvägen är det 5 km till mitt, men landvägen (vilken jag brukar ta) är det 20 min i bil - och inga stränder att gå utmed...

anna of sweden sa...

Mmm. Känner doften av tång! :)

Linda sa...

Londongirl: vid havet finns inga måsten... Där trivs jag. Alltid.

Ellis: ånä, mitt hav byter jag inte bort, men jag delar mer än gärna med mig till dig :)

Mossfolk: att havet kan ha den inverkan på en...

Bettankax: det skulle jag vilja se :)

Ellis: jag kommer och tittar!

Husett/Tina: det gör verkligen nytta! En stund vid havet och på stranden gör underverk!

Bloggblad: så du flyger inte så ofta?
:)
Att gå på stranden, oavsett årstid, är så härligt!

Anna: fast nu när det är så kallt så luktar det ingenting, men på sommaren, då kan du nog känna det ända bort till dig :)