söndag, november 16, 2008

Trä-ligt




I natt har jag åkt luftballong.
Den fastnade i ett träd.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kom du ner?

Linda sa...

Ovana: jag blev räddad, så småningom :)

Moster Mjölgumpa sa...

Själv var jag på apoteket för att köpa något mot halsont inatt.

Lena sa...

Det skulle jag se som ett tecken.

Själv har jag vunnit en ballongfärd, som jag gav till dottern precis innan avfärd. Inte så att jag var rädd för färden, men att tillbringa ett par timmar hopträngd i en korg med en skock människor som jag inte kände alls, tilltalade mig INTE. Jag tror mig inte ha förutfattade meningar om folk i allmänhet, men efter ha lyssnat på några av dem i väntan på ballongföretaget, så kände jag att jag gärna avstod från upplevelsen, då den säkert inte skulle bli det...
Hoppsan, vad långt det här blev :)

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annela sa...

Och jag drömde mardröm om skolan.

Tankevågor sa...

Jag hade fullt upp hela natten med att få in alla utemöbler i ett av våra gästhus ute på ön. Det var så kämpigt för huset som möblerna skulle in i hade plötsligt blivit pyttelitet!!!

Skönt att det bara vara en dröm!


(Så här blir det kanske när man väntar för länge på hösten med att städa ön) ;-)

Villa Nian sa...

Usch då! Vilken tur du kom ner!

Annika sa...

Låter som en mardröm...Själv minns jag bara hur kissnödig jag var i en dröm föregående natt, haha!!

anna of sweden sa...

Och jag hittade TREO i vår lilla amerikanska matbutik. Blev såååå besviken när jag vaknade! ;)

Saga sa...

Själv var jag vaken. Och spanade efter pyromaner i mina fönster :(

KRAM!!

mossfolk sa...

Vilket äventyr! Själv drömmer jag väldigt sällan något. Har ännu inte bestämt mig för om det är skönt eller tråkigt :)

Linda sa...

Moster Mjölgumpa: hoppas du fick tag i det du behövde!

Panter: jag vet inte om jag hade vågat flyga heller. Min pappa har gjort det och min uppgift var att följa efter ballongen så att han fick skjuts hem... Pappan var jättenöjd med färden!

Annela: usch vad jobbigt! Bort med sådant!

Londongirl: och man ska definitivt inte göra det om nätterna :)
Vad jobbigt att huset blivit så litet :) Det är mycket roligare att plocka fram på våren än att plocka undan på hösten.

Husett: ner kommer man väl alltid :) Men jag var hel också :)

Annika: hoppas du höll dig!!!

Anna: Treo ör inte bra, det finns annat. Men jag kan förstå saknaden efter sånt som bara ska finnas...

Annika: nämen fy vad jobbigt. Kan de inte låsa in honom snart? De vet ju egentligen...
Dåre!!

Mossfolk: jag minns mina drömmar med jämna mellanrum. Ibland minns jag massor, sen kan det gå månader utan att jag minns ett enda dugg!