lördag, november 22, 2008

Hej mitt vinterland!


8 kommentarer:

Bloggblad sa...

Och här är barmark fast vi bor 55 mil högre upp i landet...

Nästan så att jag börjar vänta på snö... Det är iskallt - men det var ljuvligt ändå när solen sken för fullt i dag.

Linda sa...

Bloggblad: jag njuter i fulla drag, lyckan brukar inte bli så lång här. Men det ska vara kallt ett par dagar till och imorgon kommer solen också!
Hurra!

Villa Nian sa...

Här hos oss har vi haft en massa sol idag :-) så härligt!

Anonym sa...

I know that angel!

anna of sweden sa...

Säkert att du bor i Skåne? :)

mossfolk sa...

Är det en snöängel? Det ÄR en snöängel! Jag funderade faktiskt på i parken om jag skulle göra en... men sedan tänkte jag att äsch luvan är nog i vägen... och så blir ju mössan blöt. Jag börjar nog bli gammal ;)

Linda sa...

Husett/Tina: solen tittade fram här också, men jag målade och fick låtsas som ingenting.
Men idag är solen tillbaka och det är fantastiskt vackert där ute!

Filur: det har du så rätt i :)

Anna: ja! Du ska få fler vackra vinterbilder!

Mossfolk: när det är minusgrader blir man inte blöt så fort, man får vara snabb. Förresten är jag nog äldre än du, din tosa :)
Jag tror Lurvig hade gillat det :)

Saga sa...

Å du fick till en redig snöängel. Hahaha- måste lägga in bild på Sagas som hon gjort i tunt tunt snölager (stackars små skånska barn ;))