onsdag, januari 13, 2010

Fler lediga dagar.


Solen tittade fram en stund idag och allra finaste Ebba passade på att sola sig lite.

Vi gav oss ut på en lång promenad men då var det en grå himmel som hängde över oss.
Efteråt klämde jag en semla och för att inte Mian och Bert ska bli alldeles förstörda så delade jag den med Bettankax som kom på eftermiddagen :)
Sen var det lek och bus i Ebbans rum och under tiden lagade Micke middag. Man kan ha det sämre.

Imorgon bitti ska jag dra ut en tand, en visdomstand. Vet ni hur långt in i munnen sådana sitter? Hur ska de nå ända in där?? Jag som har sån liten mun...
Nervös?
Mmm, det är jag :(
Klockan 09.00 önskas tumhållning!

5 kommentarer:

bettankax sa...

Å den där gulleEbba och hennes föräldrar förgyller livet! KRAMAR Och Lycka till i morgon. Ska tänka på dig.

Lena sa...

Jag tänker på dig. Ska ställa larmet lite diskret... Jag har dragit ut alla fyra, dock inte samtidigt. Det är skönt att bli av med dem, men lite ont kan det göra ett kort tag.

Tack för kortet! Det kom idag.

Elisabet. sa...

Uppe eller nere ...?

Mooooaaaaah!

(Men underbar bild av Ebba .., den bästa hittills ,-)

Tankevågor sa...

Klart jag håller tummarna för dig då! Vad det än gäller så kan du lita på mina tummar och tankar.
Lycka till!
Kram

Linda sa...

Bettankax: Ebbas mormor går inte av för hackor, hon heller :)
Kram

Lena: det var snigelpost på riktigt :( Jag skickade ju det i måndags.
Jag har inga problem egentligen med mina, men den här var i lite dåligt skick så det här var det bästa alternativet.

Elisabet: där uppe och jag är imponerad över hur väl de fixade det! Jag trodde jag skulle gapa käken ur led, men det var lättare om jag log med öppen mun :)

Londongirl: du är en klippa!!
Tack för tankar och tummar.
Kram