torsdag, januari 21, 2010

Stoppa pressarna!!

Historiskt ögonblick kommer att utspelas ikväll, närmare bestämt 18,20.
Då ska nämligen undertecknad gå på bio.
Jojo, det är nog mer än ett år sedan jag var iväg senast.
Men för att ytterligare krydda till ögonblicket ska jag gå med Bettankax och det vete katten när vi var på bio tillsammans senast.
Var det när vi så Emil i Lönneberga? Eller nåt i den stilen?

Och vet ni, det planeras för ytterligare ett biobesök i veckan, tillsammans med maken.
Sen får jag nog vila ett år eller så.

Och för att stilla alla vetgiriga: "Snabba Cash" idag, och förmodligen "Luftslottet som sprängdes" på lördag.

7 kommentarer:

Annika sa...

KUL med bio!
HA så jättekul!! Vill se båda filmerna!
Kram!

Tankevågor sa...

Kors i taket! Här är en till som aldrig går på bio....senaste jag var på bio....var nog förrförra sommaren då blev det både Mamma Mia och Sex And The City.

Nej nu kom jag på att jag var på en film i somras också. Alltså tre besök på två år!!!

Men jag älskar att se film hemma i soffhörnet. :-)

Elisabet. sa...

Ja, och bettankax och jag själv, vi skulle minsann gå på bio en gång i månaden .., jo, absolut!

Hur många gånger har vi gått?

Inte en, tror jag.

bettankax sa...

Jo du Elisabet det har vi visst! Jag säger bara Malmö!! God mat på torget innan bion...remember?

Och nu har vi sett en mycket bra film. Den där D Espinoza har gjort ett bra arbete och likaså skådespelarna.
Tack LindaLotta! Nästa gång bjuder jag. KRAMAR

anna of sweden sa...

Wow! Härligt att komma ut lite.

Linda sa...

Annika: Snabba Cash var bra! Jättebra! Både mamma och jag var helsålda så den tror jag nog att du gillar.
Kram

Londingirl: usch, är du lika illa på jag som att utnyttja ett sådant billigt och mysigt nöje?
Jag vill gärna ändra på det.
Hänger du på?

Elisabet: ojoj, ser att du har missat att ni har gått en gång. Tur att Bettankax också glömmer ibland :)

Bettankax: jag hoppas att vi tar den där "nästa gång" inom rimlig tid. Det är ju så mysigt!
Kram

Anna: haha, ja men precis :)

Elisabet. sa...

bettankax: ja! just det, den ja .-)

Vi får ta nya tag sen!