tisdag, januari 12, 2010

Sötast i världen! (eller jag kunde inte välja bild... :))



7 kommentarer:

Tankevågor sa...

Förstår så väl att du inte kunde välja! Tack för att vi fick se dem allihop! :-)

Hon är bara så otroligt ljuvlig! Vilken gullunge ni har!

KRAM!!

Elisabet. sa...

Eftersom du påstår att lilla fröken är lik sin morfar, hade det varit roligt att se honom på bild.

Eller några bilder av dig eller Micke som små .-)

Ja, ja.

Här har vi minsann fordringar.

Mian sa...

Åh så näpen mun och vilka underbara djupblå ögon!

Jenny sa...

Jag kan förstå att det var svårt att välja foto:)
Lilla Ebba är bara såå underbart ljuvlig!!
Nu får man allt lite Ebba abstinens...hihi:)

Kram på dig vännen!

bettankax sa...

Sötaste av sötnosar!:)

Annika sa...

GULLUNGE!!!!

Visst liknar hon dig?
Eller, vad säger du, Bettankax?
Svåert för mig att säga kanske som just bara sett dig på bild, Linda. Men jag ser verkligen klara likheter!!

Underbart GULLIG BEBBE!!!!

Linda sa...

Londongirl: åh jag har massor!!! Men jag inser att jag måste börja rensa rejält...
KRAM

Elisabet: det blir ett uppdrag det, att hitta bilder på oss allihop, som små.
Jag ska se vad jag kan ordna :)

Mian: de ögonen kan man drunkna i :)

Jenny: och du är lika snäll som vanligt, som håller med om Ebbans söthet :)
Kram

Bettankax: :D

Annika: ibland kan jag se likheter, men det är så hastigt. Men formen på ögonen har hon nog mycket efter mig.
Jag ska leta lite bilder.
Åh tack för att du är så snäll!!!