tisdag, januari 04, 2011

Ingen kul repris...

- Here we go again....

4 kommentarer:

bettankax sa...

Usch och fy så trist med tänder som ska fram:( Hoppas så att det blir en bättre natt för er alla tre.
KRAMAR!!

Elisabet. sa...

Det där var rena FASAN när Anders fick sina tänder! Jag förstår dig. Men mest synd är det ju om den arma lilla tösen. Man vet hur det känns när visdomständer spränger och vill fram ...

Elisabet. sa...

På SVT 1 går ett danskt program om hur det är att ha fått barn .., det är JÄTTEBRA och jag tror att du skulle ha glädje av det. Kanske går det i repris? I alla fall nu är det ..., och igår också.

Linda sa...

Bettankax: nattsömn är överskattat... :)
Nåja, jag har slumrat en del.

Elisabet: det är förfärlligt att se och höra denna lilla förtvivlade Ebban... Åh så ont hon har och så arg hon är för att hon inte kan sova.
Hon fick greja lite med böcker och annat i sängen och kunde då glömma bort de där sabla tänderna en stund.
Sen har vi legat huller om buller i natt, men lite sömn har vi ändå fått!

Och tack snälla för att du tänker på mig.
Jag ska helt klart leta reda på programmet!