tisdag, januari 11, 2011

Upprepning

Ni som hänger med mig på Facebook kan blunda, alternativt komma tillbaka imorgon. Jag ska nu berätta om min mun, min tunga och min gom.
I munnen där tunga och gom befinner sig finns även 14 st förkylningsblåsor.
Kvällstid tenderar tungan att bli dubbelt så stor. Och det gör ont. Väldigt ont.

Idag var jag på apoteket och rådfrågade och köpte sen den här.
Sa jag att jag hade ont innan?
Sa jag att tungan tenderade att kännas tjock och svullen?

Det var en fjärt mot nu. För att inte tala om hur den numera ser ut...
Tungus giganticus. Med vita fläckar.
Örk.

Kräkpåsar finns i behållaren vid utgången.

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men ååå, stackars dig!!!

Linda sa...

Elisabet: tack, nu känns det liiiite bättre :)

anna of sweden sa...

Aj! Krya på dig!

Annika sa...

USCH inte KUL.
Feel better!!