lördag, januari 10, 2009

Eftermiddag








10 kommentarer:

Anonym sa...

Det där såg riktigt trevligt ut!

mossfolk sa...

Perfekt en lördagseftermiddag! Speciellt om ni har samma väder som vi.

Elisabet. sa...

Fast pussel har jag inget tålamod med ..-)

Anonym sa...

Ser lugnt o skönt ut (minus pussel,som du vet;)) jag har har läst en jättebra bok, från början till slut, snacka om uppslukad...:)

Linda sa...

Ellis: det har varit en jätteskön dag.
På förmiddagen hann jag med massor av nyttiga saker och sen har jag såsat omkring hela eftermiddagen :)
Skööönt!

Mossfolk: grått och vått, det är väderleken. Jag har inte ens varit utanför dörren...
Imorgon ska jag ut, oavsett, det har jag lovat mig själv.

Elisabet: så du är lika pusselanti som den andra Bettan?! :)

Bettankax: det låter också som en härlig dag, precis sånt som man behöver!
Morgondagen blir nog likadan :)
Kom om du vill!

Tankevågor sa...

När du skrev om pussel för ett tag sen kom jag på att det hade jag alldeles glömt det här jullovet. Men nu är det åtgärdat....ett pussel har påbörjats här med. :-)

Ser ut som en du haft det skönt idag. Fortsätt att ha det gott!

* Nu är jag lite nyfiken på vilken bok Bettankax läst så intensivt hela dagen....älskar boktips. :-) *

Anonym sa...

Den ser inte helt fel ut.

Anonym sa...

londongirl: det är knappt jag vågar skriva titeln, "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" av Ann Heberlein. Dessvärre är hon nu försvunnen sen igår. Läste det för någon timme sen på nätet. Detta känns minst sagt inte klokt! Jag är så uppfylld av boken. Har jobbat i många år med ungdomar som drabbats av bipolär sjukdom. Boken handlar om denna sjukdom.

Linda sa...

Londongirl: vi skulle ha ett mindre pussel den här vintern, så jag letade med ljus och lykta efter något bra.
Tror du inte jag köpte ett lika stort?!
Åh jag blir gråhårig :)
Men det är så avkopplande.
Och irriterande :)

Gunnel: en skön dag. En lugn dag. En tyst dag.
Underbart!

Bloggblad sa...

Själv gillar jag inte att lägga pussel, men min svärfar gjorde det, och jag minns att vi ibland hjälpte honom och kunde bli sittande timme efter timme. Även jag som "inte gillar" pussel...

Fast å andra sidan tyckte jag förr att korsord var slöseri med dyrbar tid.... har nog slösat rätt rejält där nu sen jag övergått att se det som total avkoppling med hjärngymnastik.