lördag, januari 31, 2009

SELMA


15 kommentarer:

JULIEK sa...

Åhhhh lille søte selma : )

Anonym sa...

Finaste sötnosen! Jag fick visst lite Selmapäls med mig hem. Räcker nästan till en kattunge..;)

Linda sa...

Julie: mmm, visst är hon go?!
:)

Bettankax: haha, du får mer när du vill, vi har massor!!!

Anonym sa...

Men jag får dåndimpen!

Selma är den vackraste katt jag vet. Någonsin.

Hon är verkligen det.
Det där ansiktet!! Suck.

Anonym sa...

haha
fniss

Nu fick jag visioner om Bettankax som knådar katthår och formar en liten minikatt. fniss

Tova i maskin kanske? =)

Tankevågor sa...

Hon är så himla SÖÖÖÖT! :-)

Villa Nian sa...

Söta fina Selma! Men just nu är det en dam i det här huset som konkurrerar i söthet. Tänk den dagen hon är så trygg som Selma är, undras om det någonsinn blir så!

Mian sa...

Åh så näpet ansikte hon har. Helt bedårande!

Christina sa...

Men...vilken lustig teckning hon har :)
Väldigt charmigt och personligt utseende!

Anonym sa...

Gosnosen....undrar just vad hon kommer att tycka om tillökningen :O)

Annika sa...

SÖÖÖT!!
Så SÖÖÖT!!!
Lindalotta! Grattis till din laptop hideaway!
Blev så glad när du skrev att du hittat en sådan.
Blir nyfiken på var du hittade den??
Kram!

Linda sa...

Ellis: gulliga du, man själv är ju så partisk så jag blir jätteglad när du skriver så!!!
Hihi, vi får väl se om det blir något gjort av Bettankax :)

Londongirl: och gosig som bara den!!

HusEtt/Tina: Isis har en alldeles underbar grå färg så visst konkurrerar hon, men både du och jag vet ju att de egna är finast :) :) :) :)

Mian: tänk att vi tycker också det :)
Tack säger Selma :)

Christina: hon är som en omvänd Maja Gräddnos :)
Och världens gosigaste!!

Gunnel: vi har också funderat på det... Vi lär bli varse...

Annika: jag googlade och hittade den på en webshop, som just heter så. För dryga 400 kronor blev den min, men det var den värd.
Jag visar bild sen!

Humlan sa...

Jag instämmer med alla andra beundrare! Hon har verkligen ett underbart och unikt ansikte.

Anonym sa...

Å, vad du är vacker Selma! Synd att vi inte kan slå oss samman och få småttingar .., men du vet .., det är ju som det är.

Hade inte matte fördärvat min stolthet, så hade det varit annorlunda.

Nu får man inrikta sig på kokt fisk.

Linda sa...

Humlan: vad du är gullig! Tack :)

pElle: jag kan ju inte heller... jag har genomgått samma sak som du.
Men jag har tygbebisar, de är väldans bra för de piper inte utan jag pysslar om dem när jag känner för det :)
Puss på dig! //SELMA