torsdag, januari 08, 2009

Yr

Körde hem i godan ro. Funderade över vad jag skulle hitta på för något att äta. Att äta själv en fredagskväll är inte det roligaste. Ingen annan kväll heller för den delen.
Såg ändå fram emot en lugn kväll i soffan med Selma på magen. Sovmorgon imorgon...
Sen kom jag på att det är torsdag.

Jag har varit vaken för länge nu, så här många timmar brukar inte en vecka bestå av och ändå är det här en "kort" vecka.



Okej, då har jag några timmar till att klura ut en god, men enkel, fredagsmiddag.

Sovmorgon förresten, jag behöver sovnätter!

9 kommentarer:

Tankevågor sa...

Kära vän du behöver sova på nätterna! Jag gjorde det inte i natt och jag är sååå slut idag.
Kan tänka mig hur det då måste vara för dig. Minns att jag var så trött i början av båda mina graviditeter. Ska du verkligen jobba för fullt om du inte sover som du ska?

Hoppas att John Blund inte sviker oss i natt.
KRAMAR

anna of sweden sa...

Haha, och så gjorde du mig förvirrad.
Va? Fredag? Idag? Men ...?
Sooov gott! Så småningom.

Linda sa...

Londongirl: jag tycker nog att det är värst efter den första sömnlösa natten. Sen går man in ett vakuum på något vis.
Jag väntar på att jag ska bli så trött så jag somnar bara, rakt av!
Jag får se hur det blir nästa vecka.
Men jag tycker att du ska sluta härmas och sova riktigt gott istället!
KRAM

Anna: haha! Det var inte meningen att smitta dig med min snurrighet :)
Vi ser fram emot en fredag imorgon :)

Annika sa...

MIG MED!! Och jag funderade ett tag idag om det verkligen var fredag idag, men sen kom jag på att det var torsdag. JU!!
Sen läser jag ditt inlägg och blir fundersam igen :-)
Fredag imorrn då och SEN helg ;-)
Sov så gott inatt!!

mossfolk sa...

Önsketänkande :) Men usch vad jobbigt att inte kunna sova! Jag skulle troligtvis få panik och gå runt som ett litet vrak.
Hoppas att sömnen återvänder snart. Helst redan inatt!
Kram!

Elisabet. sa...

Här blir det tacos ....., som hos 90 procent av alla andra svenskar, i alla fall kan man tro det om man sitter i kassan ...

Trevlig helg, Linda!

anna of sweden sa...

Hur har du det idag
Rätt dag och så? :)
Trevlig FREDAGkväll!

Anonym sa...

Kort vecka blev lång...bättre är när man tror att det är onsdag fast det egentligen är torsdag.

Hoppas du sover skönt i natt!!

Linda sa...

Annika: nu ÄR det fredag :) Bara så du vet.
Och det värsta är att den är slut här i Sverige om mindre än tre timmar...

Mossfolk: just nu tycker min kropp tydligen att det räcker med några få timmar, två eller max tre. Synd att skallen inte tycker likadant.
Kram

Elisabet: det åt vi för inte alltför längesedan :)
Ikväll blev det sushi, bara att hämta och ingen disk heller :)
Ha en bra helg du med!!

Anna: så äntligen blev det fredag :)
Den försvann alldeles för fort bara, för nu blir det ju snart lördag.
Men en lugn helg tänker jag mig i alla fall :)

Gunnel: usch ja, när man är vilse på flera dagar så är det hemskt :/
I helgen tänker jag sova, så är det bara!