fredag, januari 30, 2009

Jag åt precis ett choklad, nu känns det trångt i magen.
Blä...

7 kommentarer:

Kamilla sa...

hi hi,,vänta du bara! Det kommer bara att bli trängre o trängre! Till slut kan man knappt sitta ellre andas! Alltså, det där lät ju inte så bra, men lite så är det faktiskt! Lyckliga du!! kramar från mig

Linda sa...

Kamilla: hm... Tycker den har vuxit så mycket på sistone... Hur stor kommer jag egentligen att bli??
Kram.

Kamilla sa...

tja,, förmodligen,,, ENORMT stor!! "fniss" till slut är det en mage som går runt med Linda! Kram

Tankevågor sa...

Du kanske ska ha två? ;-)

Anonym sa...

Hi hi, vad kul att magen växer och det är härligt att du mår bra! :)
Ha en trevlig helg vännen! Hälsa Micke.
Kramisar

Lena sa...

Ojojoj, inte ens choklad... :) Det rättar till sig, vad jag kommmer i håg.

Linda sa...

Kamilla: bara jan kan röra mig så... :)

Londongirl: ICKE!! Det är bara en där inne!

Jenny: den har liksom bara exploderat :)
Kram och ha en bra helg du med!

Panter: haha! Fast jag är inte alls så godissugen som jag trodde att jag skulle bli!