måndag, april 13, 2009

Äntligen!

Jag är nästan som ett barn på julafton.
Åh, det ska bli så roligt idag, vi är nämligen inbjudna att deltaga vid invigningen av Swedbank Stadion.
Eller vi har fått betala våra årskort själva, men jag föredrar att se dagens upplevelse som en inbjudan :)
Vädret är underbart, MFF spelar sin första hemmamatch för säsongen och som sagt, Stadion är färdig att invigas.

Nu återstår det bara att se om de ljusblå klarar av pressen.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir en härlig dag med bra fotboll!

7 kommentarer:

bettankax sa...

Önskar er en riktigt härlig, skön och spännande annandag! Håller tummarna att det blir mål på rätt håll och att Pyret förstår att han/hon sitter på bänken;) Kram :)

Bloggblad sa...

hm... ja, gillar man fotboll så... :)

Själv ser jag fram emot en liten blund på soffan nu. (Var bara "tvungen" att gå förbi datorn först...)

Tankevågor sa...

Åh vad roligt! Hoppas det går bra för ert lag och jag håller med Bettan....hoppas att Pyret inte tror att h*n är inhoppare i matchen! :-)

Annela sa...

Wow, vilken snygg arena. Jag fick för mig att gamla Stadion var riven, men sen såg jag att den är kvar. Ha det så kul!
Heja från mig också!

Annika sa...

Just det, om man gillar fotboll är det ju guld!
men hejja MFF, tror jag ;-)
DIN mage är SÅÅÅÅ fin!!! Ganska perfekt, skulle jag säga.
Men du verkar ha en lite vilding därinne, hihi!!!
Förmodligen blir han/hon fotbollspelare!

bettankax sa...

GRATTIS till vinst! Antar det har varit en alldeles perfekt dag. (kanske minus bilköer?)

Linda sa...

Bettankax: Pyret höll sig ganska lugn... :)
Åh vilken härlig kväll det blev!
Kram

Bloggblad: åh ja, det är väl klart man gör, gillar fotboll :)
Hoppas du kan somna nu ikväll också :)

Londongirl: vilken stämning det var!!! Åhhhh...
Det var en riktigt bra kväll!

Annela: nä då, den gamla finns kvar. Där tränar de än så länge. Och sen ska den nog rustas upp och bli en renodlad friidrottsarena. Tror jag.

Annika: välkomna hem!!
Du kan tro att vi har haft en härlig kväll med en ovanligt lugn bebis :)

Bettankax: Tack!!
Bilköerna var inga problem, inte efter en vinst :)