onsdag, april 08, 2009

Uppskattad friare.... Eller?



Ljud är ett måste!

9 kommentarer:

Tankevågor sa...

Men så gulligt! Vad de pratar med varandra.
Lite som Romeo och Julia....om det hade varit en balkong förstås.

bettankax sa...

Men som hon håller på! Vem fanns på andra sidan? Findus kanske?

Såå mysigt det var idag och trevligt med mannekänguppvisning. Jättefina kläder!:)

Bloggblad sa...

Då ska jag lyssna i morgon... maken sover för fullt, om han hör jamanden kan han ju vakna och få idéer...

Annela sa...

Haha, hon verkar måttligt intresserad. Men söt är h0n, Selmakisen.

Linda sa...

Londongirl: hihi, det är mest Selma som pratar, eller skäller...
Hon tycker inte om den där ute.

Bettankax: Det var en stor gul katthane, hur fin som helst. Han kom hit totalt fyra gånger under kvällen och natten.
På natten var det inte lika gulligt att lyssna till...

Bloggblad: jag tror inte maken hade blivit intresserad av de här ljuden... :)

Annela: hon är jätteirriterad, men när jag öppnade dörren så fräste hon bara och sen skulle hon visa sig på styva linan och jaga bort honom :)

Christina sa...

Ha ha, vilken fantastisk ljudupptagning!
Helt fascinerande att lyssna till för mig som aldrig har haft katt.
Vilka ljud!!!

Linda sa...

Christina: filmkvaliteten är urusel, men här var det ljudet som var viktigt :)
Hon kan den lilla :)

Christina sa...

Ja, hos mig såg det mest svart ut, fast jag kunde skymta Selma då och då, men som sagt - det var ljudet som var grejen!
Jag har kört den flera ggr och det är lika kul varje gång :)

Linda sa...

Christina: det finns en gammal film på Selma där hon syns betydligt bättre, jag ska se om jag hittar det.