söndag, april 12, 2009

Vecka 30.

19 kommentarer:

bettankax sa...

En mage i rättan tid!
Är det rätt vecka?? (skoja bara;))den är kalasfin!:)

Linda sa...

Bettankax: du... nu var du inte snäll....
Mmmm, det är rätt vecka.
:)

Tankevågor sa...

Hur många är det där inne? ;-)
Äh den är precis lagom...Pyret växer och mår bra verkar det som.
Kram

Mifflan sa...

Åh, nu blev jag totalt maagnostalgisk. Min mage kommer nog inte växa sådär igen. Inte av den (anledningen iallafall...)

Linda sa...

Londongirl: inte du också!!!
Men barnmorskan sa att den var precis så stor som den skulle... Magen alltså...
Nu vete katten om jag vill visa magen fler gånger...
Kram :)

Mifflan: välkommen hit!
Det är märkligt med gravidmagar, de är fina fast de är stora.
Men det är det minsann inte om magen innehåller annat :)

Kamilla sa...

Din mage är såååå fin och helt rätt i storlek!! Och absolut så innehåller den "rätt grejor" ha ha. Vilket ju inte min brukar göra öhhh!
kram i solen

Linda sa...

Kamilla: haha, tack :)
Jag har hellre mitt innehåll än ditt...
Mycket hellre :)
Kramis

Skogseva sa...

Jättesnygg mage. Jag älskar "barnmagar" och älskade att själv ha "barnmage", alla tre gångerna. Sista gången njöt jag nog mest. Äldre, klokare (?) och med vetskapen att det faktiskt var sista gången jag var välsignad med mage. Svårt det där med "aldrig mer". Men beslutet var fattat och så blev det också.
Trevlig påskdagskväll önskar
Eva

Humlan sa...

Magen är jättefin och den måste ju vara lagom stor till Pyret.

l*eva sa...

Kan den där magen möjligen innehålla en fotbollsspelare? :o)

Bara undrar alltså....

Linda sa...

Eva: åh tack! En snygg mage, det var inte illa det :)
Jo, jag trivs med min mage, det gör jag! Men ibland är den i vägen...
Hoppas du också får en bra kväll!

Humlan: haha, ja den passar perfekt :)
Jag tror inte det finns så mycket annat där inne.

L*eva: hm.... förmodligen :)

Christina sa...

Ja jisses vilken härlig mage, du ser ju jättesmal ut för övrigt...och så bara den här bubblan :)

Ingela sa...

Det mest fantastiska är att den faktiskt blir tämligen normal igen efteråt.

Jenny sa...

Din mage är jätte fin vännen, precis som du alltid är :)

Kram

Linda sa...

Christina: gulle dej! Men jättesmal är nog att ta i, men visst, det har faktiskt bara satt sig på magen, vilket jag är väldigt tacksam över :)

Ingela: det är makalöst i sig, att den liksom bara kan försvinna. För det gör den väl??
:) :) :)

Jenny: åh fina snälla du! Tack!
Kram

Ingela sa...

Nja, försvinna är väl att ta i, men återgå till nästansomdenvarinnan kan man väl säga.

Linda sa...

Ingela: jag tyckte det lät bättre att den bara förvann... :)

anna of sweden sa...

Åh, så fin! :)

Linda sa...

Anna: och på rätt dag dessutom!!
:)