söndag, maj 24, 2009

Bilderna får tala, ord är överflödiga - det var underbart!














På hemvägen hälsade vi på hos Panter med familj och sen stannade vi i Tylösand och mumsade glass och fångade nya fräknar. Efter ytterligare några mil parkerade vi vid Sofiero och gick på orkidé-utställning och njöt av tusentals rhododendron och azaleor. Mer sol och fräknar och fika.

Tusen tack till er alla som var med och gjorde det här till en härlig helg att spara bland mina minnen.

Och självklart går det att klicka på alla bilder så att de blir lite större.

11 kommentarer:

anna of sweden sa...

Underbara, hemlängtanframkallande bilder!

Anitha sa...

Ja, visst var det. Hoppas vi möts igen nån gång.

Mian sa...

Jaa, det var det - en toppenhelg. Verkligen jättekul att träffa dig och Bettankax!
Ursäkta att jag kallade dig vid fel förnamn (först) :-) Jag fattade inte bättre...(och lyssnade väl illa...)

Bettankax sa...

Jättefina bilder! Jag fnissar åt de busiga sockarna, som står så fint så fint..hahaha

Lena sa...

Japp, underbart var det:) Kul att ni svängde förbi.

Linda sa...

Anna: jag förstår att det känns... Allt finns kvar när du kommer!

Anitha: efter två somrar i rad så borde det väl vara tradition nu??
:)

Mian: helgen kommer att vara som ett litet lyckopiller man kan njuta av då och då :)
Jag lyssnar på båda namnen, min pappa kallar mig ofta för det du sa :)

Bettankax: det ser ut som att du har tagit av dig fötterna!

Panter: jag är så glad att jag fick se ert paradis! För det var det verkligen!
Du, fungerar kakelugnen?
(det värsta är att jag missade den, det var Bettankax som nämnde den när vi åkte hemåt...)

Lena sa...

Näpp, det gör den inte... jag tror, med betoning på tror, att den senast var i bruk någon gång på 60-talet. Vinner jag på fler lotterier ska jag satsa på en renovering.

Annela sa...

Ja, det var såååå kul att träffa några igen och andra för första gången! Så fort jag tittar på bilder så är jag tillbaka i fnisset och solen och allt det andra.

Ellis sa...

Underbara bilder!
Å som jag längtar tillbaka!

Kram kraaaam! :-)

Linda sa...

Panter: men att jag missade den...!
Vad har du vunnit????

Annela: det är tur att man kan minnas och fnissa lite för det känns så tomt efteråt.

Ellis: alltid samma tomhetskänsla...
Men vi gör väl detta fler gånger??
Kram

Ellis sa...

ATT vi gör!! :-)