onsdag, maj 13, 2009

Tack!

Åhhh, ni är alldeles underbara!!!

8 kommentarer:

Matildas fikarum sa...

*snyft* vad gulligt! Hoppas lilla Selma mår bra igen fort och snart!

Tankevågor sa...

Åh så fina de är Lurvig och hans matte!
Här gör vi likadant....vi håller alla våra 24 tassar och fyra tummar för Selma.
Varma kramar till er.

bettankax sa...

Ååå vilken helt ljuvligt gullig film! :)

anna of sweden sa...

Så fint! :)

mossfolk sa...

;)
Lurvig vet hur det är, för han var ju stamkund hos veterinären i höstas... Ja, matten, liksom många andra mattar och hussar, vet också.

Nu skrev jag bestämt det i kommentaren till inlägget ovanför, men det är klart att vi tänker på er.

Mildamakter sa...

Ljuvligt! :o)

Linda sa...

Matilda: jag fick tårar i ögonen.
De är ju så gulliga!!

Londongirl: haha, jag skulle vilja ha en film på alla era tassar :)

Bettankax: visst är de härliga!!

Anna: mmm, superfint!

Mossfolk: han är så klok den vovven så mitt hjärta nästan svämmar över :)
Kommer han med nästa helg?
En jättestor kram till Er!

Milda: mina tårar kom... :)

mossfolk sa...

Nä, det var faktiskt det första jag kollade upp, men husdjur är inte välkomna inomhus. Han hade kanske kunnat spela björnpäls, men hundlukten skulle eventuellt varit aningen avslöjande ;D