onsdag, maj 13, 2009

Klippkort eller frikort?

Nu är det snart dags för frikort. Ikväll är det bokat en ny tid för Selma på Djursjukhuset.
En knuta vid munnen som inte försvinner. Nu börjar den skifta i färg och vi tror att det är någon inflammation via någon rotfylld tand kanske. Jag hoppas att det enda de behöver göra är att tömma knutan och ge henne lite antibiotika.
Jag tänker inte åka hem utan henne, om jag så ska slåss med näbbar och klor. Fin liknelse av någon som inte gillar fåglar... :/

Har ni en tumme eller tass övr så håll den gärna vis 17,30 ikväll.
Mjau.

8 kommentarer:

Annika sa...

Håller tummarna för lilla Selma!
Hoppas att ALLT går bra. tycker hon borde få det lite lugnt nu. Det har varit lite väl mkt med den lilla kissen och hennes veterinärbesök.
Kram!

mossfolk sa...

Det låter inte som något de borde ha kvar henne för... Men oavsett så är veterinärbesök inget roligt.
Vi har alltid en tass och tumme över för er och Selma!

Kamilla sa...

Här finns det massor av tassar, och varma hjärtan! Vi håller och tänker!
kram K

Ellis, Brunis & co sa...

Klart vi håller både tassar och tummar för Selma!! Kram!

Humlan sa...

Hoppas det är snabbt fixat! Här finns inga tassar, men det är klart att jag håller tummarna!

bettankax sa...

Håller tummarna fyra stycken! Två vanliga och de andra två som jag har mitt i handen.

Mildamakter sa...

Här hålls alltid tummar och tår för Selma...

Linda sa...

Annika: det känns som om det inte är någon hejd på eländet just nu.
Kramar

Mossfolk: du är ju bara så underbar!
Tusen tack för den gulliga filmen och lova att du ger Lurvig en bamsekram och något gott att tugga på :)
Kram

Kamilla: tack, snälla håll lite till, tiden var ju inte förrän imorgon...
Kram

Ellis och Brunis och alla andra: tack snälla :)
Kram

Humlan: det finns kanske någon bortglömd dammråtta i ett hörn som kan hålla en tass :)

Bettankax: du är tosig du :)

Milda: gulliga vännen.
Kramar!