fredag, maj 22, 2009

Fråga?

-Behöver man pass när man åker till landet Halland??

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Nä....men kamera,mobilen,datorn och hårborsten. ;-)

Tankevågor sa...

ps.....jag brukar alltid glömma en av de där sakerna....gissa vilken! ;-)

Kram

mossfolk sa...

Haha, det är ungefär det enda som saknas i min packning. Annars skulle man kunna tro att det ska bära iväg på låååång utlandssemster :)
(eller hm, ska kanske vara försiktig med att säga att det är det enda som saknas... då åker jag väl ifrån kameran eller nåt ;)

Linda sa...

Londongirl: datorn lämnar jag hemma, jag kan blogga från mobilen i värsta fall :)
Och du, det där var inte svårt!
Hårborsten så klart :) :)
Kramar

Mossfolk: jag har också en stor väska.. Men egentligen är det inte så mycket i den :)
På riktigt!
Om någon glömmer kamera så får vi hjälpas åt att skicka bilder, det tror jag egentligen inte är något problem!

Mildamakter sa...

Nej, men tolk är inte dumt att ha ;O)