måndag, maj 04, 2009

Vecka 33.



Nyduschad och med nattlinne på så minns jag...
Magbilden!!!
På med trasorna igen :)
Så här är den, den svällande magen med lite dryga sju veckors leveranstid. Nu börjar den bli tung.

Inuti är det full aktivitet. jag förmodar att det är de sista kraftansträngningarna som testas nu innan det blir alldeles för trångt.
Höger revben är ett favorit-tillhåll. Mitt högra revben alltså.




UPPDATERING I: Hmmm... Man ska inte lägga huvudet på sned, man blir inte till sin fördel då :/

UPPDATERING II: Och förresten så överdrev jag, vi har inget badrum och därmed ingen dusch, jag har tvättat håret i vasken i köket... Ungefär som att duscha. Eller inte.

18 kommentarer:

Elisabet. sa...

Lika vacker som alltid är madamen också!

Linda sa...

Elisabet: nu blir jag nästan kär i dig! Du är ju bara så gullig :)
Tack!

Lena sa...

Så fint!

anna of sweden sa...

Fin magbild och kuliga uppdateringar! :)
Kramar.

Bettankax sa...

Finast! :) gonattkramen

Linda sa...

Panter: :)

Anna: men efterhand så såg jag ju hur jag såg ut... Och det är fult att ljuga!
Kram :)

bettankax: Kramen

Ellis sa...

Du ser helt fantastisk ut och det är 100% sanning. Fantastisk!

Kram!

Annela sa...

Åh, vad fin magen är! och du me'.

Mildamakter sa...

Härligt att se! :o)

mossfolk sa...

Jag blir så glad av dina magbilder!
Men fy så jobbigt att tvätta håret i vasken! Fast så klart värt det när ni vet att ni kommer att få ett urtjusigt badrum sedan :)

Annika sa...

Fin mage! och fin mamma!!
Kram!!

Tankevågor sa...

Du är så söt och magen är så härlig! :-)

...och tvärtom också! Kram

Jenny sa...

Så fin du är vännen och givetvis även magen :)
Kram

Linda sa...

Ellis: du är ju bara så gullig, tack så jättemycket!
Kram

Annela: tack snälla, tycker du att jag är mig lik?

Milda: tänk att man får komplimanger för en stor mage, världen är allt bra skev ibland :)

Mossfolk: vad roligt att du blir glad.
Att bada i vasken är inte kul, speciellt inte med en stor mage...
Men det är ju bara en kort period som sagt.

Annika: åh mamma... Tänk att jag ska bli det!
Tack!
Kram

Londongirl: åh, ni är så gulliga och snälla, tack så mycket.
Kram

Jenny: tack snälla vännen.
Kram

Anna of Dallas sa...

Det där med revbenet kommer jag ihåg. Dottern tyckte också om att pilla på revben.

Oj, nu kom jag på något lustigt! Hon älskar "spare ribs", kanske hon hade en längtan efter det redan i magen.

Christina sa...

Oj vad den växer :D Häftigt!

Linda sa...

Anna: haha, jag gillar också att gnaga på ben :)

Christina: man fattar inte att den kan bli större :)

Bloggblad sa...

Vilken härlig mage! Visst är det otroligt att alltihop ska ut också...
Jag minns hur jag stod framför spegeln, fylld av fasa och undrade hur det skulle gå till.