måndag, maj 25, 2009

Recept??

Jag letade recept hos Elisabet, på valnötsbröd och Dajmtårta. Man kan ju undra varför, jag gillar ju inte alls att baka, men kanske det kan bli en ändring nu när jag ska bli hemmafru....
Vet ni att jag hittade inlägget då Elisabet först ställer frågan om en bloggträff. Av någon mycket märklig anledning kan jag inte länka till inlägget, men ni får tro mig, det var den 7 november!
Så länge har vi längtat...

Och nu Elisabet: kan man få be om PV:s recept? På valnötsbröd och Dajmtårta?
Jag hittar inget...

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Ja, jag minns - och tänkte att jag skulle försöka att vara med. Men... körresa är ju nåt alldeles speciellt, bortsett från att allt är gratis. Man bara följer framförvarande i svansen och inte behöver tänka - bara njuta... och sjunga

Linda sa...

Bloggblad: man kan ju inte vara överallt. Ibland krockar saker och ting och då får man göra det som känns bäst just då.
Det kommer ju fler gånger :)

Elisabet. sa...

Lindalotta: kolla på min gamla blogg! Dajmtårtan har jag inget recept på tror jag .. men kan kolla i morgon när jag åker dit igen ..-)

Linda sa...

Elisabet: åh, jag visste väl att det fanns där någonstans, men jag glömde kolla den gamla.
Tack :)