fredag, december 03, 2010

Dag 18 -Min favoritfödelsedag.

... Hur ska man kunna välja en sådan?

Kanske när jag fyllde 10 och fick en 3-växlad crescent, som var rosa och vit. Efter nåt år fick jag byta till bockstyre och lyckan var total.

Eller när jag fyllde 22 eller 23. Jag hade önskat mig flera olika saker och jag fick precis varenda en! Och jag hade kalas hemma med den blivande maken och hela släkten och många vänner var där.

Eller när jag fyllde 30 och fick en alldeles fantastisk fotbollsresa av maken till Milano och det största laget där, Milan.

Eller kanske den som komma skall, den till våren då jag fyller 35. Ska den bli den bästa?

Oavsett, jag kommer fortsätta att fylla år, hur gammal jag än kommer att bli. Alternativet är så mycket sämre. Då när man inte får vara med längre.

Inga kommentarer: