fredag, december 17, 2010

När tiden finns... så förvinner den!

Man kan ju tro att jag gått i ide eller snöat inne. Inläggen har ju inte duggat alltför tätt de senaste dagarna.
Men nu är jag här och jag är back med minst en timme ikväll. Den där timmen bara försvann. Vi hade teven på sån där live-inspelning eller hur man nu ska förklara det och när På Spåret var slut så var klockan efter tio...
Förresten tog jag Kapstaden på 8 poäng, och likaså med Örebro.
Tur att det finns vittne.
Maken fixade Reykjavik.

Mitt jullov har börjat och Ebba och jag firade med att hänga hos mormor hela dagen. Första julklappen är bärgad för Ebbas del, ett litet svamphus :)

Imorgon väntar årets första julafton, jo så där blir det med många familjer. Och det är helt okej!

1 kommentar:

bettankax sa...

Ja det var en bra start på jullovet!!:))
Tack för den goda lunch du fixade!