måndag, december 27, 2010

Fontän!

Och där släppte isproppen för den här gången!
Skönt.

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Lyckans ostar!

Här är det tätt. Men nu har jag vant mig vid att diska i badrummet, det är ganska praktiskt, faktiskt.

Först kan man fördiska allt med duschen .., och resten diskas i handfatet ,-))

Tankevågor sa...

Skönt att ni fått fart på rören i alla fall!
Hoppas det inte blir fler isproppar nu!

Is...det ska man bara ha i drinken inte i rören! ;-)

Linda sa...

Elisabet: man kan ju skvätta lite mer i ett badrum, men den där arbetsställningen vet jag inte om jag hade gillat.
Men det gäller att hitta guldkornen :)

Londongirl: de där ispropparna kan gå mig på nerverna, men så länge inget går sönder så får man vara nöjd.
Vi får väl se till att skaka fram lite is till fredagsdrinken :)