onsdag, december 08, 2010

Vi gillar olika :)


Dagens komplimang: hur fan ser du ut idag??

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det var ungefär vad jag fick höra när jag för kanske femton år sedan hade klippt mig ganska kort.

En kvinnlig kund lät precis så där.

Det kändes ju väldigt uppmuntrande ,-)

bettankax sa...

Då krävs snabb motfråga. "Hur f*n ser du själv ut??

Nu grunnar jag över vem som var så dum?? Jag tycker det ser fint ut:)

Annika sa...

Jag tycker också det ser fint ut.
The nerve of some people!!

Jenny sa...

Undrar vem som sa att det inte var fint?
Jag tycker det ser jätte fint ut :)
Kram

Linda sa...

Elisabet: detta var en man och det var nog en form av komplimang - på riktigt.
Men från en kund?? Jag hade nog tappat hakan.

Bettankax: du kan lägga ner stridsyxan, det var inte så farligt och jag skrev det med glimten i ögat :)

Annika: det var inte så farligt :)

Jenny: du vet vem han är :)
Jag trivs superbra! Kram

bettankax sa...

Så bra!! Hårfärgen är jättefin på riktigt. Det kan jag svära på nu!:)

Anna sa...

du är ju en pingla! jäkla skräpmänska som säger så :(