tisdag, november 13, 2007

# Säng, säng, säng...

Har precis fått massage.
Det är nu man vill krypa ner i en varm säng, dra täcket upp till öronen och bara få somna.
Det gjorde förbaskat ont på ett ställe, precis vid vänster skuldra, men när jag frågade om massören hade några nya reservdelar så skrattade han bara...
Tänk så praktiskt om man hade två uppsättningar.
Då kunde man lämna in dem på service :)

Försöker komma in i gårdagens stämning, men det vill sig inte riktigt.
Men minnet finns där, alldeles färskt och det räcker gott just nu.

Har ni sett att Tina har fått tillökning i familjen?
Grattiskram från mig!

7 kommentarer:

Villa Nian sa...

Tack, jag har haft en halvdag hemma för att vara med grabbarna. Så skönt! Du kan få låna lite av den känslan om du vill :-)

Linda sa...

Tina: så mysigt det låter!
Jag skulle vilja vara med och se de små liven :)

Annika sa...

ja, jag såg Tinas nya gulliga familjemedlem, och jag kände mig smått avis, suck...
Hoppas din måndagskänsla snart återinfinner sig i full kraft igen...

Bloggblad sa...

Riktigt varm... ja, det längtar jag efter. Går med extra filt omkring mig och småfryser. Det blåser in genom alla springor, värmepumpen förslår inte alls - men eftersom vi ska bort i kväll struntade jag i att tända brasa. Drar på mer ylle... hoppas att det är varmt på restaurangen...

Linda sa...

Annika: jag är också lite avundsjuk... Kattungar är så härliga och fulla av liv.
Sen är Blu-Ray en mycket stilig man :)

Bloggblad: det är övergången mellan varmt och kallt som känns jobbig, men vi kommer snart in i det.
Så mysigt det låter med restaurang en vanlig tisdagkväll :)

Anonym sa...

Jag har inte fått massage på länge...men just ikväll har jag varit med och sett en häst få det. Den blev också trött och lite dimmig på ögonen...helt fantastiskt och se

Ingela sa...

Låter skönt. Det var länge sen jag fick massage nu, min arbetsgivare sponsrar inte längre och det har gjort att man inte unnar sej som förr. Däremot ger jag massage ibland och det är nästan lika givande.