torsdag, februari 14, 2008

# Botad?

Tog med mig den sjuke till jobb och satte in den till en arbetskamrat.
Kan du operera den här, frågade jag.
Annars kan vi låta en truck köra över den...

Arbetskamraten har satt den på antibiotika och gullat med den.
Nu är den lite piggare.
Tydligen körde jag med både kondom och p-piller, eller i alla fall för många olika virusprogram som krockade.
Nu verkar den vara lite bättre, men den behöver mycket vila, varma omslag och vätska.
Eller hur man nu pysslar om en dator :)

Och min arbetskamrat Claeson är min idol för dagen - TACK!

8 kommentarer:

Annika sa...

Klart att Claeson är idolen!! HOPPAS nu att en snabbt ska piggna till och bli snabbare än ögat igen!!

cS sa...

Skönt att det hjälpte med "medicinsk" behandling. Ibland tar ju mediciners effekt ut varandra och en massa andra biverkningar uppstår. Tro du idolClaeson kan bota min tröga skalle med ;-)

Anonym sa...

En sån kollega skulle jag behöva till våran nya dator. Trots supporterhjälp har den inte blivit bättre. Kommer jag ihåg, nu på lördag när jag ska åka och handla, ska jag packa ner den i kartongen och åka till affären med den. Sen får dom skicka den var dom vill...för något måste göras

Villa Nian sa...

Håller tummarna :-)

Bettankax sa...

Skönt om datorn är under tillfrisknande. Om jag inte missminner mig har dr Claeson kommit till undsättning tidigare? Bra med kontinuitet inom vården.

Mildamakter sa...

Håller tummarna för att det ska hjälpa. Hos mig hjälpte det tydligen med att hota med tippen...*flinar*

Tankevågor sa...

Nej, nej, nej! Inte vätska! Min man hällde kaffe i sin bärbara och det gillade den inte!!! Men den kanske ska ha en kopp te istället? ;)

mossfolk sa...

Vilken tur att du har tekniska arbetskamrater!
Vätska och våtvarma omslag... Så det är det som är de hemliga knepen för en ledsen dator ;)