måndag, februari 11, 2008

# Måndag

Det går fortfarande trögt här hemma.
Datorn har tagit timeout och jag blir tvingad till detsamma.
Tvingar den ibland att jobba för att kunna läsa lite bloggar, men det är nästan tortyr att behöva sitta och vänta på dumburken.
Men jag har semester och försöker intala mig att det inte är hela världen.
Och det är det ju inte, men det är hemskt irriterande.

Solen ligger idag inbäddad i en tjock, tät dimma. Helgens vårkänslor lägger sig till ro och väntar på nästa vårdag.

6 kommentarer:

Lena sa...

Trist med datorn, jag å andra sidan skulle behöva trycka på datorns avstängningsknapp lite oftare. Ha en fin dag! Jag anar inte ens solen.

Anonym sa...

Här har vi haft ett otroligt vackert väder idag ... så skönt

Dom här "burkarna"...dom kan reta gallfeber på oss alla tror jag. Du hittar säkert på något roligare att göra på semestern, åååå så skönt förresten....än att irritera dig på en dum apparat.

Bettankax sa...

Hoppas du har haft en skön dag! Kram

Elisabet. sa...

Men varför skaffar du inte en ny?
Jag skulle ha fått spader för länge sedan ...-))

Annika sa...

Jag också, jag skulle också behöva trycka på avstängningsknappen lite oftare som Panter säger ovan.
Men jag förstår att du måste bli så LESS på din dator. USCH vad tråkigt, och datorn är ju rätt ny också, visst?

Linda sa...

Panter: datorns seghet är som en avstängningsknapp, jag känner inte alls för att sitta här.
Det är riktigt tråkigt!

Gunnel: ni fick nog vårt väder, för igår var det så grått, så grått.
Men det var väl klart att du skulle ha fint väder på din lediga dag!
Jag lever på helgens sol än!

Bettankax: jadå, slö och behaglig :)

Elisabet: den är bara drygt ett år, jag tycker att det är skamligt!
Vi får väl se vad som händer.

Annika: ja, den är ganska ny, tycker jag i alla fall, knappt 14 månader - den är ju som en bebis än :)
Kram