onsdag, maj 28, 2008

# En dag, när vindarna bär...

Dagen har gått i 190, eller 720...
Införskaffat följande under luchen:
- en ryggsäck (det är inte det lättaste att hitta en som inte skaver eller sitter vid öronen)
- en liten anteckningsbok för anekdoter, samt adresser
- ett par jeans och en skjorta till maken
- ett stort lila penntroll för att skilja min ryggsäck från makens, jo det är sant, det blev en likadan :)

Under eftermiddagen har jag lekt ännu mer paparazzi och skickat iväg bilderna till webbansvarig.
Jo, jag har jobbat också.

Strax bär det av hemåt då två maskiner tvätt ska avverkas och 20 st 15-åriga killar ska köras till Malmö och väl där ska jag sjunka ner på en ytterst bekväm plaststol och se Sveriges U-21 landslag spela fotboll.
Hem med ungarna igen och hänga tvätt.
Sen tror jag att jag stupar i säng.

Dagens konstaterande:
ryggen är som den är och det är bara att gilla läget.

8 kommentarer:

Tankevågor sa...

20 stycken 15-åringar....pust!

Men du var rädd om ryggen!
Kram

Anonym sa...

Ja, jag säger detsamma, var rädd om ryggen! Och hoppas ni får kul som sjutton!

Linda sa...

Londongirl: jaaaa, 20...
Fast de är ju stora och har själva valt att följa med :)
Kramen

Matilda: jodå, nog ska vara rädd om den, försöker bara peppa mig själv att det inte är så farligt.

Mildamakter sa...

Jisses vad du fnattar runt tös...men jag säger som de andra; var rädd om ryggen!!! ;o)

Anonym sa...

Oj vad många ungdomar...det blir säkert kul.

Var rädd om dig så ryggen håller!!

Elisabet. sa...

Oj, ska dom med ...-))

Good Luck! och hälsa Micke.

Lena sa...

:) Har vi bytt liv?
Nu skriver jag som du gör till mig: Ta det lugnt och var rädd om dig! London kommer att bli toppen.

Linda sa...

Milda: ja, just nu går det lite för fort. Men när jag kryper ner i sängen imorgon, då börjar lugnet :)

Gunnel: du kan tro att man är stolt när de sköter sig alldeles exemplariskt!
Härliga killar.
Ryggen var väl inte alldeles lycklig över den där plaststolen...

Elisabet: ja, de var med nu ikväll, inte till London :)
Micke hälsar tillbaka!

Panter: japp, nu har jag tagit över stafettpinnen :)
Fast jag kastar bort den imorgon kväll :)
Ser verkligen fram emot Londonresan :)