Väntar på svar från Symantecs helpdesk.
"För närvarande är väntetiderna längre än vanligt. Vänligen vänta så får du hjälp snart" UPPDATERING II: 52 minuter tog det innan "Per" svarade och nu sitter han som bäst och försöker lösa mitt problem.
Jag var nummer 4 i kön när jag loggade in...
UPPDATERING III: 3 minuter senare fick jag ett sprillans nytt program, antivirus 2008, fast jag bara försökt förnya min prenumeration av 2006-års modell.
Heder åt Symantec!
fredag, maj 02, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
52 minuter... Det var en lång väntetid men skönt att du fick den nya programvaran i alla fall.
Monica m Yffen: eftersom "Per" hjälpte mig så bra så glömde jag väntetiden.
Jag hann städa tre köksskåp under tiden :)
Skicka en kommentar