fredag, maj 02, 2008

# Livechat?

Väntar på svar från Symantecs helpdesk.

"För närvarande är väntetiderna längre än vanligt. Vänligen vänta så får du hjälp snart"


UPPDATERING I: 20 minuter senare...
För närvarande är väntetiderna längre än vanligt. Vänligen vänta så får du hjälp snart.
För närvarande är väntetiderna längre än vanligt. Vänligen vänta så får du hjälp snart.
För närvarande är väntetiderna längre än vanligt. Vänligen vänta så får du hjälp snart.
För närvarande är väntetiderna längre än vanligt. Vänligen vänta så får du hjälp snart.

UPPDATERING II: 52 minuter tog det innan "Per" svarade och nu sitter han som bäst och försöker lösa mitt problem.
Jag var nummer 4 i kön när jag loggade in...

UPPDATERING III: 3 minuter senare fick jag ett sprillans nytt program, antivirus 2008, fast jag bara försökt förnya min prenumeration av 2006-års modell.
Heder åt Symantec!

2 kommentarer:

Anonym sa...

52 minuter... Det var en lång väntetid men skönt att du fick den nya programvaran i alla fall.

Linda sa...

Monica m Yffen: eftersom "Per" hjälpte mig så bra så glömde jag väntetiden.
Jag hann städa tre köksskåp under tiden :)