tisdag, maj 20, 2008

# Frukost


Dagens gulligaste.
Fem igelkottar i min trädgård i morse.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckliga du!! Det är länge sen jag såg en igelkotte. Sötare än sötast är dom!

Linda sa...

Ellis: ja, de är verkligen gulliga.
Men fulla av loppor... :(

Anonym sa...

Ja men sååå nära behöver man inte studera dem. =)

cS sa...

De trivs hos dig, grattis. Du får lära dem att mumsa på de där sniglarna du vet.....

Linda sa...

Ellis: säg det till Selma :)
Fast det var längesedan nu.

cS: ja, tänk om de kunde ta de där äckliga mördarsniglarna.
Jag ska ta ett snack med dem ikväll :)

Anonym sa...

Aha, då förstår jag. Inte kul. :(

Linda sa...

Ellis: fast hon har aldrig fått loppor, men hon har nosat på dem, och då är jag ju hur nojjig som helst över att de ska hoppa över på henne.

Anonym sa...

Skicka hit några. Vi har i stan, men vill ha vid stugan. Och man får ju inte flytta kottar.

Men jag tänkte om du kunde skicka några med diskret avsändare. Brunt kuvert.

Annela sa...

Jättesöta! Du vet väl att de gillar kattmat och pannkaka - inte mjölk. Det är inte bra för deras magar.

Linda sa...

Bert: tror att de blir platta på vägen om jag ska skicka dem i kuvert och det är ju inte så kul och sen kan de få problem med språket...

Annela: jag matar inte dem, vill att de ska lära sig att äta sniglar :)

Annika sa...

Vilka sötisar. Jag gillar förresten den nya bilden av dig.

Linda sa...

Annika: tack! Man får väl piffa upp bloggen lite ibland :)

Anonym sa...

Mmmm....dom skulle jag gärna också vilja se. Det är något visst med igelkottar

Linda sa...

Gunnel: jag blev riktigt glad när jag gick ut till bilen i morse :) De ser så fridfulla ut på något vis.