lördag, maj 24, 2008

# Ledig fredag.




Man kan tro att vi åt hela dagen :)
Inte riktigt. Bara nästan.

Vi träffades hemma hos Jenny och började med frukost.
Buss (det är nog flera år sedan jag åkte buss...) till centrum, in på Kurbadet och en dryg timmes ansiktsbehandling. Åh... Skönt!
Lunch som intogs utomhus så klart. Onödigt mycket närgångna fåglar, annars var det perfekt!
Sen strosade vi omkring och glodde på folk och i affärer.
Det blev lite shopping men sen drog det i kaffetarmen. Fika.

På kvällen åkte maken och jag till min pappa, mer mat och dryck och alltihop toppades med årets första svenska jordgubbar! Gott!

Det var en jättehärlig dag!
Tack Jenny.

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Så härligt! Jag såg ett program om ett kvinno-spa som ligger här i närheten... ska nog börja SPAra. För det är inte billigt, men flott.

Anonym sa...

Tack själv Lindisen för en jätte mysig dag igår!!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Vi ses på måndag.
Hälsa Micke!

Anonym sa...

SPA-upplevelser är ju bara för härligt. Fint väder hade ni också...tänk att vi nu kan sitta ute och äta. Mmmm...sköna tider. Idag tog dom 45 kr pr liter för svenska gubbar...jag avstod...fy vad snål jag är :O)

Tankevågor sa...

Svenska jordgubbar!!! Oj vad jag längtar efter det!

Det ser verkligen gott ut med ledig fredag. :-)

Mildamakter sa...

Ha - jag tror att jag satt på samma fik vid lunchtid igår ;o)

Linda sa...

Bloggblad: SPA är verkligen vardagslyx som man borde unna sig oftare.
Det blev två gånger i fjol så jag har minst en gång kvar i år :)

Jenny: tack för en härlig dag!
Och som sagt, det här gör vi om.
Micke hälsar tillbaka. Kram

Gunnel: ja, det är verkligen mysigt, man mår så bra!
När man äter utomhus så smakar allting lite bättre, eller hur?!
Vad våra gubbar kostade har jag inte en aning om, jag bara åt och njöt :)

Londongirl: det finns inget som är så mycket sommar för mig som svenska gubbar :)
Lediga fredagar borde finna i almanackan!

Mildamakter: du skojar?!
Det är ju inte klokt, fast du hade kanske känt igen mig?