måndag, maj 12, 2008

# Om jag skulle ta och damma av maskinen...

Det är inte alls lika fint väder idag.
Som igår alltså.
Det är fortfarande varmt men det blåser en hel del och det innebär att det flyger omkring saker i luften, utblommade makrosor och annat krafs.
Tänk om jag skulle vara lite flitig i eftermiddag... Sy de där gardinerna till mamma och duken och gardinen till sovrummet och kanske stryka lite...
Jaja, vi får väl se.
Det finns ju så mycket annat man kan göra. Ligga raklång på soffan och syna taket på insidan av huset till exempel. Det har jag ju inte gjort på flera dagar pga det fina vädret.

2 kommentarer:

Saga sa...

*viskar så tyyyst jag någonsin kan*
(lite skönt är det med en dag med inte fullt så fint väder emellanåt. man får gjort lite mer hemma. iallafall jag...)

Hälsar hon som har halva Ystads strand på sitt lägenhetsgolv- men inte länge till!!

Linda sa...

Annika: det är så sant. Man glömmer av att göra något inne eftersom man lever utomhus när det är så varmt och skönt!