torsdag, maj 22, 2008

# Å så var det fredag...

Jo, det är sant. Jag är nämligen ledig imorgon :)
Jenny och jag ska göra stan.
Först en gemensam frukost, sen har vi tid för ansiktsbehandlig, när vi är vackra som få blir det lunch i solskenet och sen blir det nog lite shopping.
Med betoning på lite, för min egen del.
Om en vecka sitter jag på planet till London och då vill jag ha några slantar över.

Långpromenaden efter jobb var en doftsensation.
Det är en underbar tid nu.

Ikväll blir det tumhållning på Perrellan.

10 kommentarer:

Mildamakter sa...

Det låter som om ni kommer att få en härlig dag i morgon :o)

Anonym sa...

Vad skönt med en extra ledig dag. Själv jobbar jag till 17.30 i bästa fall. Sen är det tvättstugan...så ser min fredag ut :O) Olikt falla ödets lotter

mossfolk sa...

Å vad trevligt det lät. Hoppas att ni får en riktigt bra ledig fredag!!!

Tankevågor sa...

Åh vad skönt det låter med en ledig fredag! Det ska jag nästan ha om en vecka. Men bara nästan....

London ja....jisses jag skulle ju maila dig! :-)

Bettankax sa...

Ha en riktigt skön dag i morgon! KRAM :)

Bettankax sa...

Vilken härlig bild! :)

Linda sa...

Mildamakter: visst låter det mysigt?
Ser verkligen fram emot en navkopplande dag :)

Gunnel: ja jösses, det var verkligen en kontrast :)
Hoppas du får en lugnare helg!

Mossfolk: tack, det hoppas jag också. Det blir väl en rapport imorgon :)

Londongirl: åh, snart är vi där, i din stad :)
Men visst åker du efter mig?
Kram

Bettankax: tack, vi hörs väl kanske av?! Kram
Och bilden är från förra helgen, tror jag. Nu är blommorna i äppelträden snart slut...

Anonym sa...

Fint väder ska ni få imorrn också! Härligt!

Kul för dig att ha en londonresa att se fram emot. Det är inte långt kvar dit.

Tankevågor sa...

Jag åker den 5 juni och stannar över den helgen.
Jag har börjat skriv allt möjligt blandat till dig om min älskade stad. Det kommer sen på mail.

ÄR det något särskilt som du vill ha tips om eller ska jag bara bubbla på om "mitt London"?

TÄNK om det hade varit samma helg vi var där....det var ju SÅÅÅ nära! Då hade jag bjudit er på fika på "mitt" Starbucks!
Ha en jätteskön fredag!!!
Kramar i massor.

Linda sa...

Monica: de blev en jättefin dag, en sådan man sparar.
Och nu är det bara några få dagar kvar sen sitter vi i en helt annan stad :)

Londongirl: jag går och fikar några dagar innan dig och när jag väl sitter där lär jag tänka på dig, och Annika :)
Du får skriva precis vad du vill, dina favoritställen tar jag gärna emot.
Men bara om du har tid.
Kramar