torsdag, maj 15, 2008

# Zick-Zack

Uslingarna är färdiga.

8 kommentarer:

Lena sa...

Grattis! är kanske en lämplig kommentar?

Mildamakter sa...

Min mormor sa alltid: "skönt att ha en le gärning gjord"...och det är kanske så du känner dig nu? ;O)

Bettankax sa...

...men TACK min tös! Var är min ukulele? I must cleaning windows ;)

Saga sa...

Men alltså- ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH- vad du och Bettankax är världssöta!!!!! Så himla supergulligt av er att skicka grattiskort till Saga! Väldigt uppskattat!!! TACK!!!!!!
STOR STOR KRAM :)

Linda sa...

Panter: tack, det känns väldigt bra :)

Mildamakter: haha! Ja, precis så känns det.
Jag som gillar att sy, men det här var inte så kul...

Bettankax: vad ska du med en ukulele till? Fattar inte... Hm!

Annika: Så bra att det kom fram idag, på rätt dag :)
Och ännu roligare att Saga blev glad :)
Kramar!

Tankevågor sa...

Jag håller just nu på och funderar ut....med hjälp av ett annat syproffs (Pale Green Woman här i bloggvärlden) hur jag ska lägga upp två nyköpta trikåklänningar...

det var nåt med "tvillingnål" osv....

TACK för smset idag! :-)
Kram

Saga sa...

Tjing tjong!
Kolla in Annika&Saga bloggen idag :)

Kram!

Linda sa...

Londongirl: det är faktiskt inte det lättaste att sy i trikå, inte på det ena hållet i alla fall. Det blir lätt klockat och det är inte alltid det resultatet man vill ha.
Tvillingnål, det är spännande :)
Vassegoo. Kram

Annika: hon är ju bara så go, den lilla loppan!
Kram