söndag, februari 08, 2009

Ahhhhh!

Med en härlig kväll från igår i minnet så vaknar jag med solen i ögonen.
Tror nästan att jag drömmer. Det är evigheters evighet sedan jag såg solen.
Nu blir det en promenad med kameran som sällskap, maken är aningens tröttare än jag efter puben igår...


UPPDATERING: det blev 5000 steg och en hel del fina bilder.
Men eftersom jag bär på en annan människa så borde stegen fördubblas, så egentligen gick jag 10000 steg!
Eller man kan inte räkna så?

Nu blir det sista skivan av Berlinerpopplarna och lite stickande på en ärm.

6 kommentarer:

Lena sa...

Sol!!! Lyllos!

Anonym sa...

Låter som vi alla hade en lyckad och trevlig lördag. Nu tar vi söndagen!:)

JULIEK sa...

Å så skønt. Solen er underbar : )

Linda sa...

Panter: mmm, det är fullkomligt underbart!!! Och snödroppar!

Bettankax: ja, vi hade det bra allihopa :)
Och söndagen verkar bli lika bra!

Julie: solen har varit borta i flera veckor så det känns nästan overkligt.
Men härligt!

Bloggblad sa...

Näe... det är bara när man äter man räknar dubbelt... :)

Linda sa...

Bloggblad: faste där har jag inga problem, jag äter inte mer nu än innan. Hm, fast det kommer kanske :)