fredag, februari 27, 2009

Sport

Jag är sportintresserad. Mycket sportintresserad.
Jag kan sitta hela dagar och följa skidtävlingar under vinterhalvåret, växla mellan kanalerna för att se fotboll från de olika europeiska ligorna, har årskort sedan många år till MFF:s hemmamatcher och ser de flesta sportnyheterna.
Men ishockey följer jag inte alls.
För det första så spelar de tre gånger i veckan, det kan bli för mycket och sen har det tappat sin charm, enligt mig.
Men idag sitter jag här och tittar på hockey. Då undrar man lite hur det är ställt där uppe i hjärnkontoret...

Jaja, om en knapp timme byter jag kanal, då blir det sång istället.
Men nu går jag och tar hand om tvätten.

UPPDATERING: jag såg hela matchen, trots allt. Och det är nog mitt fel att det blev som det blev. Typ väldigt obra för Mif....

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ooops...nu kom jag ihåg att jag också har en tvätt klar att ta hand om! ;-)

Ska fixa den innan det blir så ska det låta....

Linda sa...

Londongirl: jag fastnade i matchen... Det skulle jag nog aldrig gjort. Hm.