lördag, februari 14, 2009

Några timmar i solen...


14 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla vackert!

Lena sa...

...gör underverk inombords :)

Linda sa...

Bettankax: Skåne är vackert...

Panter: ja verkligen!

Tankevågor sa...

Oj så vackert det blev med den där "stjärnan" som lyser i trädet! Bra fångat! :-)

Anonym sa...

Men kolla! Snö! =)

Anonym sa...

Vackert....vackert....vackert.

Du...idag när det har varit kanonväder har jag suttit hos Studiefrämjandet på en cirkelledarkurs. Jaja..hoppas det blir fint imorgon då jag är ledig.

mossfolk sa...

Åh, ni har ju haft precis lika fint som vi! Alldeles underbart vackert är det!

Humlan sa...

Himla vackra bilder och visst har du rätt i att Skåne är vackert!

Kamilla sa...

Gud vilka bilder!
Vackert!

Linda sa...

Londongirl: det blir lite blänk, men jag gillar det ändå!

Ellis: ja du, snart en hel vecka!!

Gunnel: du skojar?! Det borde vara förbjudet att sitta inne en sådan här dag! Igår var det lika vackert här och då sörjde jag mitt inomhusjobb...

Mossfolk: jag såg dina bilder - det är fantastiskt vackert med snö och sol!

Humlan: tack :) Ja, visst är det vackert i vårt avlånga land :)

Kamilla: :D
Och att få vistas precis där bilderna är tagna... Mmm, det är hemma!

Villa Nian sa...

Vackert och jag håller med Skåne är vackert! Blir lycklig!

qi sa...

Bilden i mitten, wow!!

Linda sa...

HusEtt/Tina: och att njuta är är alldeles gratis!

Qi: :D Tack!

anna of sweden sa...

Otroligt vackra bilder!