måndag, februari 02, 2009

Visit

Imorgon, då ska vi på besök nummer tre.
I min mage.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, så spännande :)
Det kommer att gå hur bra som helst!
Hoppas allt är bra med dig vännen?! Här är det ok.
Ha en fortsatt mysig kväll!

Kramisar

Humlan sa...

Fantastiskt att man kan gå på besök sådär, titta in och se hur stor lilla pyret har blivit...

Linda sa...

Jenny: jag är inte orolig, vill bara se så att Pyret har det bra :)
Allt är bra, lite röra på jobb bara.
Kram

Humlan: visst är det häftigt?!
Och spännande :)

Anonym sa...

Ta med kameran :-)! Ja alltså fotografera skärmen där man får se den lilla/e inget annat!
Tina/HusEtt

JULIEK sa...

...men ååååå så trevligt at høre at du har en liten baby i magen. Så spennande : )

Tankevågor sa...

Glöm inte att vinka till lilla Pyret från mig! :-)
Kram

Kamilla sa...

Det är en fantastisk upplevelse! Plötsligt blir det så verkligt!
kramar

mossfolk sa...

Så spännande. Precis vad Kamilla skrev tänkte jag. Så underbart att se lilla livet på bild och framförallt blir det då så verkligt. Lycka :)

Anonym sa...

Vinkelivink från Australien också!

Annika sa...

Spännande!!!
OCH roligt!
Jag minns hur KUL och stort det var...suck...
KRAM!!

Linda sa...

HusEtt/Tina: man behöver inte fota själv, man får flera bilder med sig hem varje gång :)

Julie: ja, vi går en helt ny tid till mötes och det är verkligen spännande!

Londongirl: Jag vinkade!!
Kram

Kamilla: det är sju veckor sedan vi såg Pyret senast och det var väldigt skönt att få sen igen, och att få höra att allt var bra!
Kram

Mossfolk: precis, varje gång man får se så blir det verkligen på riktigt!!

Matilda: en solvarm vinkning från dig är utförd!

Annika: mmm, det är obeskrivligt!
Och nu får ni också se...
Kram!