tisdag, februari 10, 2009

Han är bara min!


Jag har världens finaste pappa. Jo, så är det!

I lördags var Micke och jag iväg för att titta på barnvagn. Jo, tydligen var det dags för det nu.
Och det slutade som så att det blev en barnvagn.
Så nu väntar den på att bli hämtad, när vi vill, då någon gång i juni.

Idag berättade jag det för min pappa och då säger han., lugn som en filbunke: "den får ni".

Och magen blev alldeles varm av tacksamhet och kärlek.
Och han är bara min. Pappa alltså.



Bilden har jag hämtat från Emmaljungas hemsida och jag hoppas det är okej då jag länkar till dem.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin vagn!

Och supersöt pappa!

Elisabet. sa...

lindalotta: du kanske t.om. får betalt av dem ..-))

Det här är ju rena reklambilden!

Linda sa...

Ellis: ja visst är den fin?!
Å som vi funderade, fram och tillbaka och Micke hann nog köra över min fot 15 gånger... :)

Elisabet: haha, nä det behövs verkligen inte. Men jag kan ju inte visa den på något annat vis och jag vill ju att ni ska få se :)

mossfolk sa...

Så kul att titta på vagn. Det blir bara mer och mer verkligt!
Vilken snäll pappa/blivande morfar :)

Villa Nian sa...

Åhhhhh, vilken fin pappa!

Anonym sa...

Återigen bevisas det att jag valde rätt man som pappa till dig! :)Kram

Christina sa...

En snälling till pappa och en jättefin vagn :)

Så spännande det måste vara med alla förberedelserna!

Tankevågor sa...

Gulligt av din pappa. :-)
Fin vagn till Pyret.

Anonym sa...

Vagnen är jättefin. Har kollat deras sida och jo men visst, den vinner!

Linda sa...

Mossfolk: det kändes jättekonstigt att gå in i en affär full av prylar till småfolk...

HusEtt/Tina: omtanken som kom så där utan förvarning tog mig på sängen :)

Bettankax: ni gjorde ypperliga val, båda två - det är då en sak som är säker!! Kram

Christina: man vet inte när man ska börja, vill inte ta ut något i förskott, men samtidigt så är det så mycket man ska hinna med :)
Men det är bara roligt!

Londongirl: mmm, nästa gång ni får se den hoppas jag att det finns en fining där i...

Bettankax: va bra att du tycker som vi :)

Kamilla sa...

Ahh, det är så roligt när man kommit till den punkten att köpa vagnen! Kan riktigt känna känslan!
Lyckliga du! Och vilken go pappa, han verkar vara som min mamma ungefär:-)Vagnen är oxå jättefin! Och så är det ju så, att ju längre tiden går, dessto mer kommer du att "boa", man blir en liten bobyggare mot slutet.
STOR KRAM

Annika sa...

Vilken FIN vagn!!
Tänk att det är så kul med barnvagnar. Stoltheten när man drar sin baby i den är enorm. OJ!!
Jag hade en från BRIO och om den blev uppmärksammad här i US!! Det var liksom en cadillac bland barnvagnar.
Vad snällt av din pappa att köpa vagnen åt dig. Dom är ju sååååå dyra.
Kram!!

anna of sweden sa...

Grattis till fin vagn.
Och grattis till snäll pappa! :)

Anonym sa...

:O) Känner igen det där. Tänker på min bror som har köpt barnvagnen åt båda sina döttrars barn. Så skönt att slippa den utgiften...för dom är ju inte gratis :O)