fredag, mars 28, 2008

# En lång kort vecka.

Arbetsveckan har bestått av 4 dagar, men den har känts längre än någonsin.
Jag har farit och flugit kors och tvärs mellan möten och arbetsplatser.
Så är det äntligen fredag eftermiddag, man börjar se fram emot en lång kort och skön helg med början i soffan ikväll, med mysbyxor och en katt i knät.
Men icke!
Middag med ledarna för makens fotbollslag.
Ser jag fram emot det?
Nix.
Kommer det att bli en bra kväll trots allt?
Det är jag övertygad om.

Imorgon är en annan dag.

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Det blir säkert trevligt med middagen. Men hinner du hem till Let's dance-finalen? Vi måste ju spana in lite hur dansstegen ska tas tills vi ska ut och svänga eller hur? ;-)

Kramar

Anonym sa...

Jag tror också du kommer att få det trevligt. Vi ska på fem-årskalas. Det är min brors barnbarn som skall firas och vi kommer att få god mat...tackar vi inte nej till :O)

Linda sa...

Londongirl: nä, finalen lär jag missa, men jag spelar in den så att jag kan kolla dansstegen flera gånger :) :)
Kram

Gunnel: jag väljer nog hellre vuxenmiddag idag, mitt huvud är alldeles mosigt så femåringarna får vänta :)
Hoppas du också får en trevlig kväll!

Bettankax sa...

God mat och trevlig kväll, hoppas jag ni får! :)

cS sa...

Vid det här laget vet du om det blev en bra kväll. Alla kvällar är väl bra hemma hos er, LindaLotta :-)

Villa Nian sa...

Läste i förra inlägget om 20 gradig värme....jag kanske inte behöver ta med mig dunjackan :-).

Hoppas ni hade trevligt!