måndag, mars 17, 2008

# Fel

Det snöar.

6 kommentarer:

Lena sa...

NEJ! Jag hade hoppats att det inte skulle vara så söderöver. Shit!

Linda sa...

Panter: det snöar på tvären!
*muttrar surt*

Annela sa...

Här med!

Bloggblad sa...

Här är det alldeles vitt - stör mig inte så mycket så här års, för det blir inte liggande.

När jag fyllde 27 skulle jag haft kalas - men gästerna kom inte ens ut med bilen till gatan, så det blev inställt... totalt snökaos över hela Östergötland var det... När jag fyllde 29 var jag ute och åkte skidor på förmiddagen.... och för två år sen (kanske var det 3?) gick jag en promenad på Brunnsvikens is i mitten av mars.

Men nere hos er var det ju redan vår nu i veckan... då känns det värre.

Annika sa...

Äsch, urtrist. Nu kan ju snön dra dit pepparn växer. Hoppas den försvinner lika snabbt som den kom!

Linda sa...

Alla: det är så tråkigt att titta ut...
Jag har tagit en bild av eländet som jag lägger upp när jag kommer hem.
*suck*

Bloggblad: nu ska du inte vara så öppensinnig och tillmötesgående när det gäller ovädret :)
Gnäll lite!
:)