lördag, mars 01, 2008

# Vårtecken i trädgården.




Min ständiga följeslagare...

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Oj, vad långt ni har kommit! Irisen gillar jag. Har försökt... men inte lyckats med den.

cS sa...

Härligt med dessa vårtecken

Mildamakter sa...

Häääärligt...men den finaste din din trädgård är allt Selma ;o)

Anonym sa...

Kan inget annat säga än underbart....

Anonym sa...

....ja jag faktist det fast jag vill ha vitt...men visst är det underbart med dom här tecknen som poppar upp lite här och var

Anonym sa...

Det där är ju riktig, riktig vår! Så långt har vi inte kommit här...

Och lilla Selma ser ut att ha det mysigt. :)

Linda sa...

Bloggblad: jag älskar också irisen, den känns extra välkommen :)
Här trivs de jättebra!

cS: ja, nu är det härligt att se framstegen, fast nu ikväll känns det åter som höst.

Mildamakter: klart att hon är finast - den lilla mysproppen :)

Gunnel: jag håller med dig. Jag vill ju egentligen ha en riktig vinter innan våren, men det lär vi inte få så nu har jag öppnat famnen för vårtecknen.

Monica: Selma är inte så förtjust i vintern, hon är en liten fin dam förstår du, så hon blir så glad när det börjar bli varmare i luften.