måndag, juli 31, 2006

Om man skulle ta och göra något...

Nä, nu har jag suttit här och kuckelurat hela dagen, läst på tänkvärda sidor och vackra sidor.
En underbar trädgårdssida Lilla B!!
Ska ge mig av till Byggbutiken och inhandla mer färg, sen blir det fönstermålning och mer målning av grunden. Ikväll är det fotboll, MFF-Öster, det blir kanske 15000 på Stadion, hoppas regnet håller sig undan då.
Har bestämt träff med min pappa på parkeringen utanför Stadion, han ska hjälpa mig med att kitta om ett fönster, han är en snällis!

5 kommentarer:

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Karin sa...

Tips!

Linda sa...

Haha!! Tack för den! Jag meddelar pappa, så han slipper en massa meck.

Lilla B sa...

Lycka till med fönstrena! Och så glad och totalt överraskad jag blev när jag såg att du nämnt min blogg på så vänligt sätt. Tack för det!!

Linda sa...

Jag menade det ju, det är så fina bilder och så skönt skrivet!