måndag, juli 31, 2006

Problem med att lägga in foto, tyvärr...

Nu är det så tråkigt att jag inte kan lägga in några bilder. Jag försökte innan idag och har precis försökt igen, men jag får bara felmeddelande om att sidan inte kan hittas :-(

Jaja, MFF vann med 2-0 men det var inget finlir, och jag hade inte så fel angående publiksiffran, vi var 14557 åskådare och alla klarade sig utan regn. Fast jag hör på tvn, som står på här bredvid, att det ska regna i princip hela veckan. Det känns inte så jättekul när man har semester :-(
Jag är i stort behov av sol och härliga bad för att fylla på depåerna inför hösten. Jag har en viss tendens för att trilla ner några pinnhål på hösten och även på vintern om den är grå och regnig, vilket är ganska vanligt förekommande här i Skåne.

Jag tog foto på det tråkiga fönstret tidigare, det som nu är lämnat till pappa för lite renovering, för att ni ska få se skillnaden, men jag kan som sagt inte få in något foto nu, så det får komma senare. Usch vad jag retar mig, det var ju inga problem i morse!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Blogger strular emellanåt. Ingen anledning till panik, försök bara igen lite senare. :)

Linda sa...

Tack o lov för att jag inte hade lyckats kladda till något. Idag får jag in bilder och jag har ju även lyckats ändra lite text till svenska!